Ο Sebastian Ogier κατάφερε από τρίτος χθες να ολοκληρώσει την σημερινή ημέρα στην πρώτη και να γίνει το φαβορί για την νίκη. Ο Γάλλος πλέον έχει διαφορά 9,5 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Dani Sordo που συνεχίζει να κινείτε ανταγωνιστικότατα, ενώ τρίτος έμεινε ο Petter Solberg που όμως ήταν άτυχος καθώς ένα κλατάρισμα τον έθεσε εκτός διεκδίκησης νίκης.
Η σημερινή δεύτερη μέρα περιελάμβανε συνολικά εννέα ειδικές. Την μάχη για την νίκη στο ξεκίνημα της ημέρας έδιναν οι Sordo, Solberg και Ogier, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι στα 2.8 δευτερόλεπτα.
Στην 11η ειδική όμως (3η σημερινή) η ατυχία χτύπησε για ακόμα μια φορά τον Petter Solberg ο οποίος είχε κλατάρισμα. Ο Νορβηγός είχε μόλις κερδίσει την δέκατη ειδική διαδρομή και είχε περάσει στην πρώτη θέση όταν με το κλατάρισμα αυτό έχασε περίπου 38 δευτερόλεπτα πέφτοντας έτσι από την πρώτη θέση στην τρίτη και χάνοντας πλέον κάθε ελπίδα για την νίκη.
Έτσι στο κυνήγι αυτής έμειναν να παλεύουν οι Ogier και Sordo. Νικητής μέχρι και σήμερα αναδείχτηκε ο Ogier ο οποίος κέρδισε συνολικά 5 ειδικές και ολοκλήρωσε την ημέρα στην πρώτη θέση με διαφορά 9.5 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Dani Sordo με το Mini WRC. Ο Ισπανός κινήθηκε και σήμερα σε πάρα πολύ ανταγωνιστικούς ρυθμούς και μάλιστα κέρδισε ακόμα μια ειδική για το Mini.
“Είναι λίγο καλύτερα αλλά ακόμα δεν νιώθω άνετα. Υπάρχουν ακόμα 40 χιλιόμετρα και θα πρέπει να οδηγήσω καλά αύριο”, είπε ο Ogier. Ο Dani Sordo από την πλευρά του είπε: “Είμαστε πολύ κοντά. Θα δούμε αύριο. Είναι μικρή ημέρα και είναι δύσκολο. Μερικά κομμάτια θα έχουν χώμα, ίσως να υπάρχει σκόνη το πρωί. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε», είπε ο Ισπανός οδηγός της Mini.
Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρίσκονται τα δυο εργοστασιακά Ford Fiesta WRC των Latvala κα Hirvonen. Ο Latvala βρίσκετε σε απόσταση βολής από τον Petter Solberg και θα διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο αύριο. Εκτός και αν η Ford δώσει εντολή στον Φιλανδό να κόψει ώστε να τον περάσει ο Mikko Hirvonen που ακολουθεί ώστε να πάρει περισσότερους βαθμούς για το πρωτάθλημα.
Σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή του Kris Meek με το δεύτερο Mini WRC στην 13η ειδική διαδρομή, και ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση μπροστά από τα δύο Fiesta.
Ο Γαλλικός αγώνα ολοκληρώνετε αύριο με τις τελευταίες 6 ειδικές διαδρομές (μαζί με την Υπερειδική)του αγώνα.
Η σημερινή δεύτερη μέρα περιελάμβανε συνολικά εννέα ειδικές. Την μάχη για την νίκη στο ξεκίνημα της ημέρας έδιναν οι Sordo, Solberg και Ogier, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι στα 2.8 δευτερόλεπτα.
Στην 11η ειδική όμως (3η σημερινή) η ατυχία χτύπησε για ακόμα μια φορά τον Petter Solberg ο οποίος είχε κλατάρισμα. Ο Νορβηγός είχε μόλις κερδίσει την δέκατη ειδική διαδρομή και είχε περάσει στην πρώτη θέση όταν με το κλατάρισμα αυτό έχασε περίπου 38 δευτερόλεπτα πέφτοντας έτσι από την πρώτη θέση στην τρίτη και χάνοντας πλέον κάθε ελπίδα για την νίκη.
Έτσι στο κυνήγι αυτής έμειναν να παλεύουν οι Ogier και Sordo. Νικητής μέχρι και σήμερα αναδείχτηκε ο Ogier ο οποίος κέρδισε συνολικά 5 ειδικές και ολοκλήρωσε την ημέρα στην πρώτη θέση με διαφορά 9.5 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Dani Sordo με το Mini WRC. Ο Ισπανός κινήθηκε και σήμερα σε πάρα πολύ ανταγωνιστικούς ρυθμούς και μάλιστα κέρδισε ακόμα μια ειδική για το Mini.
Dani Sordo |
“Είναι λίγο καλύτερα αλλά ακόμα δεν νιώθω άνετα. Υπάρχουν ακόμα 40 χιλιόμετρα και θα πρέπει να οδηγήσω καλά αύριο”, είπε ο Ogier. Ο Dani Sordo από την πλευρά του είπε: “Είμαστε πολύ κοντά. Θα δούμε αύριο. Είναι μικρή ημέρα και είναι δύσκολο. Μερικά κομμάτια θα έχουν χώμα, ίσως να υπάρχει σκόνη το πρωί. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε», είπε ο Ισπανός οδηγός της Mini.
Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρίσκονται τα δυο εργοστασιακά Ford Fiesta WRC των Latvala κα Hirvonen. Ο Latvala βρίσκετε σε απόσταση βολής από τον Petter Solberg και θα διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο αύριο. Εκτός και αν η Ford δώσει εντολή στον Φιλανδό να κόψει ώστε να τον περάσει ο Mikko Hirvonen που ακολουθεί ώστε να πάρει περισσότερους βαθμούς για το πρωτάθλημα.
Petter Solberg |
Ο Γαλλικός αγώνα ολοκληρώνετε αύριο με τις τελευταίες 6 ειδικές διαδρομές (μαζί με την Υπερειδική)του αγώνα.
(αναδημοσίευση από το Speed Trap in Motorsport.blogspot.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου