Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

4ο Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας: Νικητές τα....." καπέλα " & τα ευτράπελα!!!!

4ο Rally Sprint Πτολεμαΐδας....Ένας αγώνας που ξεκίνησε πρωί και τελείωσε...νύχτα!


Ήταν ένας αγώνας ο οποίος σημαδεύτηκε από πολλές ποινές για προπορίες & αργοπορίες στην εκκίνηση αλλά και πολλές εξόδους άλλες ανώδυνες και άλλες επώδυνες όπως του Κωτσίδη με το 'νοικιάρικο' Clio του Προφήτη σε μια δεξιά στροφή χάνοντας τα φρένα και χτυπώντας σε ένα τσιμεντένιο αυλάκι πληγώνοντας το αρκετά. Αυτό έφερε την διακοπή του αγώνα και μετά από λάθος εκτίμηση του κριτή (προφανώς λόγω απειρίας)καθώς το αμάξι στην αρχή ήταν πάνω στο δρόμο αλλά μετά απομακρύνθηκε με την βοήθεια των θεατών.Ο συνοδηγός όμως δεν έβγαλε το ΟΚ με συνέπεια οι διερχόμενοι οδηγοί να κόψουν & να αναγκαστούν να ξανατρέξουν το σκέλος δημιουργόντας έτσι μεγάλη καθυστέρηση και αναγκάζοντας τον αλυτάρχη να μεταβεί στο σημείο και να δώσει τη λύση.
Επίσης ανάμεσα στα πολλά ευτράπελα η οργάνώση 'έχασε' τον Αγγλόπουλο στο 2ο πέρασμα καθώς είχε εγκαταλείψει ανάμεσα στον τελευταίο και τον προτελευταίο κριτή. Επίσης ποινή δέχτηκε και ο Αναγνωστάκης για προπορία και δεν έκανε το 2ο πέρασμα χάνοντας έτσι το τίτλο στο Βορείου Ελλάδος καθώς του αρκούσε να τερματίσει στην 6η θέση .

Στην κατηγορία έως 1400 κυβικά λοιπόν 1οι ήταν οι Pazonen - Κούγιας με το Toyota Yaris , 2οι οι Καλύβας - Ψαράκου με Toyota Starlet και 3οι οι Λεσιώτης Αυφαντής επικρατώντας στο νήμα από τους Μάστορας - Μάστορας με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην κατηγορία έως1600 κυβικά 1οι ήταν οι Παπαναστασίου - Αγγελής με Citroen Saxo VTS πραγματοποιόντας πολύ καλή εμφάνιση, 2οι οι Παπάτσιος - Ζέλιος με Peugeot 106 S16 και 3οι με επίσης πολύ μικρή διαφορά από τους Γιάννο - Ράλλη (μικροέξοδο στο 1ο σκέλος) οι Δημητρίου - Δημητρίου με Peugeot 106 S16.

Στα δίλιτρα είχαμε άνετη επικράτηση των Παυλίδη - Κυρλακίτση με το πανέμορφο Citroen DS3 σπάζοντας τα χρονόμετρα και κάνοντας το χρόνο ημέρας, δείχνοντας ότι έχει πλέον αρχίσει να προσαρμόζεται και να το χειρίζεται πολύ καλά.Στη 2η θέση οι Μπαλτούνης - Μέρμηγκα με το all time classic Ford Escort MKII και 3οι οι αφοι Κωνσταντινίδη με το 'πρησμένο' Citroen ZX Kit- Car αντιμετωπίζοντας όμως αρκετά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.


Και τέλος στην μεγάλη κατηγορία, στα 2000 και άνω κυβικά νικητής ήταν οι Σταφυλοπάτης - Στεργιούλας με Opel Astra OPC, 2οι οι Περήφανος - Αθανασιάδης με το πολύ όμορφο Ford Sierra Cosworth & 3οι αντιμετωπίζοντας προβλήματα στο στήσιμο του Mitsubishi Lancer Evo 8 οι Μπατσάρας - Μπέμπης.

Τα απρόβλεπτα δεν σταμάτησαν όμως ούτε κατά την λήξη του αγώνα καθώς τα αποτελέσματα έφτασαν στο χώρο της απονομής στις 18.30 για 'άγνωστη' αιτία και οι απονομές έγιναν γύρω στις 19.00 με το φεγγάρι να έχει πάρει τη θέση του ήλιου και το θερμόμετρο να κατρακυλά στους 2 βαθμούς κελσίου με αποτέλεσμα αγωνιζόμενοι, επίσημοι, οργανωτές και θεατές να έχουν κυριολεκτικά παγώσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου