Το νέο i10 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά μόνο με δύο βενζίνοκινητήρες, καθώς η Hyundai έκρινε ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη κατηγορία. Βασικός κινητήρας είναι ο 3κύλινδρος 1.0 Kappa, με ισχύ 66 PS και ροπή 9,6 kgm στις 3.500 rpm. Ο κινητήρας αυτός θα είναι διαθέσιμος και με υγραέριο (LPG), εμφανίζοντας ισχύ 67 PS και ελαφρά χαμηλότερη ροπή. Ο τετρακύλινδρος 1.25 Kappa αποδίδει 87 PS και 12,2 kgm στις 4.000 rpm. Θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι μελλοντικά θα δούμε στο i10 τον turbo 1.0 TCI, με ισχύ 106 PS και 14 kgm ροπής.
Το αυτοκίνητο πόλης της Hyundai διατηρεί τις γενικές σχεδιαστικές γραμμές του απερχόμενου μοντέλου, όμως δείχνει αρκετά ανανεωμένο. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στα νέα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τη μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα αλλά και τα φώτα ημέρας LED, περιμετρικά των προβολέων ομίχλης. Το μικρό από την Κορέα θα κατασκευάζεται από το φθινόπωρο στο εργοστάσιο της Hyundai στη Νικομήδεια της Τουρκίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου