Τελείωσε λοιπόν και αυτή η σεζόν, τελείωσε το μαρτύριο των οπαδών του αθλήματος καθώς η Red Bull έκανε περίπατο και κατέκτησε για 4η συνεχόμενη (και τελευταία ελπίζω) χρονιά τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών.
Τέλος όμως και για άλλους λόγους οι οποίοι φαίνονται πιο σημαντικοί.Ο Mark Webber αποχωρεί από την F1 και συνεχίζει στην Porsche όπως και ο Felipe Massa αποχωρεί από την Ferrari σχεδόν μετά από μια 10ετία και πηγαίνει στην Williams.
Αλλά το κυριότερο είναι ότι ήταν η τελευταία χρονιά των V8 ατμοσφαιρικών κινητήρων και την επιστροφή των turbo 6κύλινδρων κινητήρων σε διάταξη V.
Ένα πρωτάθλημα λοιπόν παρωδία, με τις αλλαγές των κανονισμών που ελπίζω να αλλάξουν τις ισορροπίες όχι μόνο για την ομάδα μου (Scuderia Ferrari) αλλά και για τις υπόλοιπες ιστορικές ομάδες Mclaren, Williams αλλά και για την Mercedes.
Αλλά ας πάρουμε αναλυτικά για τις ομάδες που αναφέρα πιο πάνω:
Scuderia Ferrari.
Η Ferrari ίσως να είναι η ομάδα με τις πιο πολλές αλλαγές (μέχρι τη στιγμή που γράφουμε...) καθώς έχει πάρει πολλά νέα στελέχη καθώς και νέο οδηγό, μετά την αποχώρηση του Massa, τον Kimi Raikkonen.
Επίσης επέστρεψε ο James Allison από την Lotus και ήρθε ο De Beer και συνδιασμό με τους Pat Fry, Domenicali, Τομπάζη (αν και τους 2 τελευταίους δεν τους έχω σε εκτίμηση...) ελπίζουν να επιστρέψουν στα πρωταθλήματα.
Έντονες φήμες λένε ότι επιστρέφει και ο Ross Brawn και αν γίνει αυτό δημιουργείται πραγματικά μια dream team.
Βέβαια όλα αυτά πρέπει να αποδειχτούν και στην πίστα....
Mclaren Mercedes
Το 2013 ήταν μια χρονιά μετάβασης και ρίσκων τα οποία δεν βγήκαν.Η αποχώρηση του Lewis Hamilton φαίνεται ότι στοίχησε αρκετά.Κακό ξεκίνημα από τα χειμερινά τεστ και συνεχίσε έτσι σχεδόν μέχρι το τέλος της χρονιάς.Το ρίσκο με την πρόσληψη του Sergio Perez ως 2ου οδηγού δεν τους βγήκε και απόφασισαν να σταματήσουν την συνεργασία τους και να προσλάβουν τον Kevin Magnussen γιό του παλαιού οδηγού της F1 Ιαν και στην σχεδιαστική ομάδα την προσθήκη του Peter Προδρόμου από την Red Bull.
Ρίσκο και πάλι για τους Βρετανούς αλλά και πάλι πιστεύω ότι θα είναι μια στάσιμη χρονιά καθώς στο τέλος του 2014 σταματούν να φορούν τους κινητήρες της Mercedes και επιστρέφουν στην Honda αναβιώνοντας την θρυλική συνεργασία.
Williams Mercedes (πλέον....)
Άλλη μια κακή χρονιά για την ομάδα του Sir Frank που στους τελευταίους αγώνες έσωσε την παρτίδα και δεν έκανε την χειρότερη χρονιά της ιστορίας της.
Αλλαγές και εδώ καθώς αφήνουν τους κινητήρες της Renault και θα φορούν αυτούς της Mercedes.
Μένει ο Valteri Bottas και αποχωρεί ο Pastor Maldonado (που κατά 99% πάει στην Lotus) και στην θέση του έρχεται ο Felipe Massa και παίρνει τον ρόλο του Νο.1 οδηγού και πέφτει όλο το βάρος της ανάκαμψης της ομάδος πάνω του.
Mercedes GP
H Mercedes ίσως να είναι η ομάδα με τις πιο μικρές αλλαγές καθώς διατηρεί το ίδιο οδηγικό δίδυμο και σχεδόν τα ίδια αγωνιστικά στελεέχη. Μόνο η διαφαινόμενη αποχώρηση του Ross Brawn ( που πάει μάλλον Ferrai ή Honda) αποτελεί μια αλλαγή αλλά η γερμανική εταιρία έχει έτοιμο τον αντικαταστάτη του, Toto Wolf, που προσχώρησε στην Mercedes από την Williams.
Red Bull Infiniti
Οι αυστριακοί έχουν και αυτοί αλλαγές καθώς ο Mark Webber αποχώρησε και στην θέση του προβιβάστηκε από την Toro Rosso ένας άλλος Αυστραλός ο Daniel Ricciardo.
Έχασαν επίσης το δεξί χέρι του Newey, Peter Προδρόμου που πήγε στην Mclaren.Η εκτίμηση μου είναι ότι και του χρόνου η ομάδα θα είναι δυνατή αλλά όχι τόσο όσο φέτος.Το ξέρουν και οι ίδιοι το έχουν πει φέτος πολλές φορές.
Εν κατακλείδει αναμένεται το 2014 να είναι ένα απρόβλεπτο πρωτάθλημα με τις αλλαγές των κανονισμών αν και με τα χάλια της Pirelli να χαλά το φετινό πρωτάθλημα, με τις αλλαγές των γομών ως προς όφελος της Red Bull ,στην μέση της σεζόν, όλα είναι πιθανά να συμβούν.
Ελπίζουμε το άθλημα που γουστάρουμε να ανέβει και για να συμβεί πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός από όλες τις ομάδες, μικρές ή μεγάλες και όχι να όφελούνται μερικές και να επαναληφθεί το φετινό χάλι.....
Επιφυλασσόμαστε λοιπόν για ένα πολύ καλό πρωτάθλημα το 2014.....Υπομονή 120 μέρες έμειναν.....
Τέλος όμως και για άλλους λόγους οι οποίοι φαίνονται πιο σημαντικοί.Ο Mark Webber αποχωρεί από την F1 και συνεχίζει στην Porsche όπως και ο Felipe Massa αποχωρεί από την Ferrari σχεδόν μετά από μια 10ετία και πηγαίνει στην Williams.
Αλλά το κυριότερο είναι ότι ήταν η τελευταία χρονιά των V8 ατμοσφαιρικών κινητήρων και την επιστροφή των turbo 6κύλινδρων κινητήρων σε διάταξη V.
Ένα πρωτάθλημα λοιπόν παρωδία, με τις αλλαγές των κανονισμών που ελπίζω να αλλάξουν τις ισορροπίες όχι μόνο για την ομάδα μου (Scuderia Ferrari) αλλά και για τις υπόλοιπες ιστορικές ομάδες Mclaren, Williams αλλά και για την Mercedes.
Αλλά ας πάρουμε αναλυτικά για τις ομάδες που αναφέρα πιο πάνω:
Scuderia Ferrari.
Η Ferrari ίσως να είναι η ομάδα με τις πιο πολλές αλλαγές (μέχρι τη στιγμή που γράφουμε...) καθώς έχει πάρει πολλά νέα στελέχη καθώς και νέο οδηγό, μετά την αποχώρηση του Massa, τον Kimi Raikkonen.
Επίσης επέστρεψε ο James Allison από την Lotus και ήρθε ο De Beer και συνδιασμό με τους Pat Fry, Domenicali, Τομπάζη (αν και τους 2 τελευταίους δεν τους έχω σε εκτίμηση...) ελπίζουν να επιστρέψουν στα πρωταθλήματα.
Έντονες φήμες λένε ότι επιστρέφει και ο Ross Brawn και αν γίνει αυτό δημιουργείται πραγματικά μια dream team.
Βέβαια όλα αυτά πρέπει να αποδειχτούν και στην πίστα....
Mclaren Mercedes
Το 2013 ήταν μια χρονιά μετάβασης και ρίσκων τα οποία δεν βγήκαν.Η αποχώρηση του Lewis Hamilton φαίνεται ότι στοίχησε αρκετά.Κακό ξεκίνημα από τα χειμερινά τεστ και συνεχίσε έτσι σχεδόν μέχρι το τέλος της χρονιάς.Το ρίσκο με την πρόσληψη του Sergio Perez ως 2ου οδηγού δεν τους βγήκε και απόφασισαν να σταματήσουν την συνεργασία τους και να προσλάβουν τον Kevin Magnussen γιό του παλαιού οδηγού της F1 Ιαν και στην σχεδιαστική ομάδα την προσθήκη του Peter Προδρόμου από την Red Bull.
Ρίσκο και πάλι για τους Βρετανούς αλλά και πάλι πιστεύω ότι θα είναι μια στάσιμη χρονιά καθώς στο τέλος του 2014 σταματούν να φορούν τους κινητήρες της Mercedes και επιστρέφουν στην Honda αναβιώνοντας την θρυλική συνεργασία.
Williams Mercedes (πλέον....)
Άλλη μια κακή χρονιά για την ομάδα του Sir Frank που στους τελευταίους αγώνες έσωσε την παρτίδα και δεν έκανε την χειρότερη χρονιά της ιστορίας της.
Αλλαγές και εδώ καθώς αφήνουν τους κινητήρες της Renault και θα φορούν αυτούς της Mercedes.
Μένει ο Valteri Bottas και αποχωρεί ο Pastor Maldonado (που κατά 99% πάει στην Lotus) και στην θέση του έρχεται ο Felipe Massa και παίρνει τον ρόλο του Νο.1 οδηγού και πέφτει όλο το βάρος της ανάκαμψης της ομάδος πάνω του.
Mercedes GP
H Mercedes ίσως να είναι η ομάδα με τις πιο μικρές αλλαγές καθώς διατηρεί το ίδιο οδηγικό δίδυμο και σχεδόν τα ίδια αγωνιστικά στελεέχη. Μόνο η διαφαινόμενη αποχώρηση του Ross Brawn ( που πάει μάλλον Ferrai ή Honda) αποτελεί μια αλλαγή αλλά η γερμανική εταιρία έχει έτοιμο τον αντικαταστάτη του, Toto Wolf, που προσχώρησε στην Mercedes από την Williams.
Red Bull Infiniti
Οι αυστριακοί έχουν και αυτοί αλλαγές καθώς ο Mark Webber αποχώρησε και στην θέση του προβιβάστηκε από την Toro Rosso ένας άλλος Αυστραλός ο Daniel Ricciardo.
Έχασαν επίσης το δεξί χέρι του Newey, Peter Προδρόμου που πήγε στην Mclaren.Η εκτίμηση μου είναι ότι και του χρόνου η ομάδα θα είναι δυνατή αλλά όχι τόσο όσο φέτος.Το ξέρουν και οι ίδιοι το έχουν πει φέτος πολλές φορές.
Εν κατακλείδει αναμένεται το 2014 να είναι ένα απρόβλεπτο πρωτάθλημα με τις αλλαγές των κανονισμών αν και με τα χάλια της Pirelli να χαλά το φετινό πρωτάθλημα, με τις αλλαγές των γομών ως προς όφελος της Red Bull ,στην μέση της σεζόν, όλα είναι πιθανά να συμβούν.
Ελπίζουμε το άθλημα που γουστάρουμε να ανέβει και για να συμβεί πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός από όλες τις ομάδες, μικρές ή μεγάλες και όχι να όφελούνται μερικές και να επαναληφθεί το φετινό χάλι.....
Επιφυλασσόμαστε λοιπόν για ένα πολύ καλό πρωτάθλημα το 2014.....Υπομονή 120 μέρες έμειναν.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου