Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Editorial| We are back....

Έλειψα καιρό.... Έγιναν πολλά. Κυρίως η έλλειψη χρόνου με κράτησε ανενεργό αλλά ήμουν εκεί και παρατηρούσα σιωπηλά όλα τα τεκταινόμενα του motorsport, ελληνικού & διεθνούς.

Είδαμε και βλέπουμε όλοι την συνεχή κατρακύλα των ελληνικών αγώνων με μόνη αχτίδα ελπίδας το ενιαίο του ΣΟΑΑ, το πρωτάθλημα αναβάσεων & τις δεξιοτεχνίες! Τα πρωταθλήματα ραλλύ πεθαίνουν, οι αγωνιζόμενοι αδυνατούν να ακολουθήσουν τους πάρα πολλούς αγώνες που ανακοινώθηκαν για το 2018 με κάποιες λέσχες να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατούν το επίπεδο των αγώνων υψηλό, φυσικά με κόστος οικονομικό υψηλότατο δεδομένης της οικονομικής κατάστασης της χώρας.
Μερικοί όμως δε βάζουν μυαλό. Ζητάνε αγώνες που δεν ξέρουν αν θα γίνουν. 
Αναβολές το '17 πολλές και βλέπω ακόμη περισσότερες το '18. Κόψανε αγώνες που ήταν άριστοι οργανωτικά από το πανελλήνιο των αναβάσεων. Η ΟΜΑΕ και τα στελέχη της κοιμούνται ή ζούνε στην Ελλάδα των αρχών του 2000 που το χρήμα έρεε άφθονο. Κάποιοι το έχουν καταλάβει και παραιτήθηκαν. Όχι όμως αυτοί που πρέπει και δυστυχώς δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα και η κατρακύλα θα συνεχιστεί.... 
Σκεφτείτε μόνο ότι στη Βόρειο Ελλάδα με το ζόρι είναι 50 περίπου οι ενεργοί αγωνιζόμενοι. 
Λείπει η ευελιξία και η καθαρή σκέψη από την ΟΜΑΕ. 
Ελπίζω να αλλάξουν μυαλά αν και αμφιβάλλω.

Στα διεθνή, η Mercedes πήρε ακόμη ένα πρωτάθλημα κυρίως χαρισμένο από την ομάδα μου την Ferrari. Η scuderia έκανε τρομερά λάθη σε 3 αγώνες τουλάχιστον που ή οφείλονταν σε λάθη μηχανικών, προμηθευτών κλπ. ή ενεπλάκη σε ατυχήματα από λάθη άλλων αλλά και των 2 πολύπειρων οδηγών της. Φυσικά η Mercedes ήταν εκεί εκμεταλεύτηκε τα λάθη και με αποδεδειγμένη ταχύτητα του συνδυασμού μονοθέσιου/Χαμιλτον επικράτησε κατά κράτος. 
Ο Μαρκιόνε ενδιαφέρονταν μόνο για τις πωλήσεις του FCA Group και θυμήθηκε να επέμβει με τα 3 ανεπιτυχή αποτελέσματα. Ήταν αργά. Ο αρριβαμπένε αποδεικνύεται κατώτερος της ομάδας καθώς δεν φτάνει μόνο το πάθος & η Ιταλική τρέλα. Λείπουν άτομα από τον ευρύτερο χώρο της F1 & του Motorsport μέσα στην ομάδα για να της δώσουν την ώθηση για μπορέσει να κάνει σοβαρό πρωταθλητισμό. Παρόλα αυτά κάναμε 5 νίκες, 3 pole & 1 1-2 φέτος και αν σκεφτεί κανείς το περυσινό χάος κάναμε άλματα και όχι απλά βήματα μπροστά. Ελπίζω του χρόνου να είναι η χρονιά που θα πάρει επιτέλους κάποιο τίτλο & η διατήρηση του οδηγικού διδύμου να είναι προς όφελος μας.

Στο WRC ο Ogier πήρε τον 5ο αλλά τον πιο δύσκολο τίτλο πρωταθλητή από ποτέ με την Hyundai/Neuville να αυτοκτονούν κάνοντας λάθη "νεότητας", λυγίζοντας στην πίεση της M-Sport/Ogier που εμπειρία περισσεύει. Ευχάριστη έκπληξη η Toyota Gazoo με τον Jari-Matti Latvala να κάνει ένα καλό πρωτάθλημα (αν και θα μπορούσε καλύτερο). Ο Ogier παρέμεινε στην M-Sport ( με πλήρη εμπλοκή της Ford?) αλλά ο ταλαντούχος Ott Tanak μετακόμισε στην Toyota Gazoo δίπλα στον Latvala. Το πρωτάθλημα του 2018 λοιπόν αναμένεται ακόμη πιο συναρπαστικό....

Εν κατακλείδι λοιπόν η νέα χρονιά αναμένεται ακόμη πιο συναρπαστική από όλες τις απόψεις αλλά κυρίως από παρασκηνιακή πλευρά.... 
Εγώ, εμείς, όλοι εδώ να παρακολουθούμε και να σχολιάζουμε τα του ελληνικού και διεθνούς motorsport. 
As I said before, we are BACK....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου