Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Editorial|Μπαίνουμε σε φουλ ρυθμούς....

Μετά από ένα νωχελικό Γενάρη, με μόνη παρηγοριά το "ιστορικό" ράλλυ του Μόντε Κάρλο με τον Σεμπαστιάν Οζιε να κερδίζει εμφατικά και τα 2 Τογιοτα να ακολουθούν στις θέσεις 2 και 3 συμπληρώνοντας το βάθρο, μπαίνουμε πλέον σε φούλ ρυθμούς για να είναι όλα τα πρωταθλήματα σε πλήρη εξέλιξη. 





Επόμενος αγώνας ήταν το Ράλλυ Σουηδίας με τον Νεβίλ να μπαίνει δυναμικά και να κερδίζει τον αγώνα και με τον Οζιε να έχει θέματα από την αρχή και να έχει πέσει αρκετά πίσω στην κατάταξη. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Μπριν και το έτερο αυτοκίνητο της Χιουντάι με τον εκπληκτικό Μίκελσεν (συμπάθεια μου) στην τρίτη θέση.
Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Μεξικού 8-11 Μαρτίου






Στο μαγικό κόσμο της f1 ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις και μετράμε μέρες λοιπόν για την εκκίνηση του Αυστραλιανού Γκραν πρι. 

Η αρχή έγινε (αιφνιδίως) από την Haas F1 παρουσίαζοντας την VF-18 η οποία είναι μια βελτιωμένη έκδοση της περυσινής Ferrari SF70H με μικρές παραλλαγές (μεγαλύτερο μεταξόνιο από ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως)






Ακολούθησε η Williams παρουσιάζοντας και την νέα FW41 με το μαύρο χρώμα να καταλαμβάνει μεγαλύτερο μέρος από πέρυσι, κρύβοντας έτσι τυχόν καινοτομίες στο πίσω μέρος της. Είναι το πρώτο μονοθέσιο που κατασκευάστηκε υπό την πλήρη επίβλεψη του Πάντι Λοου στην δεύτερη θητεία του στη Williams.




Σειρά πήρε η RedBull με την ματ καμουφλαρισμένη RB14 με μπλε και λευκά στίγματα. Φυσικά ο "πολύς" Άντριαν Νιουι δεν θα μπορούσε να μην κάνει κάτι extreme στο νέο μονοθέσιο όπως τις εισαγωγές των ψυγείων και τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα.
Βασική αλλαγή είναι όμως στην ονομασία της ομάδας στην οποία προστέθηκε και η Aston Martin με τις φήμες να λένε ότι φέτος θα είναι λογικά η τελευταία σεζόν με κινητήρες Renault, με την αυστριακή ομάδα να θέλει να κάνει είτε δικούς της κινητήρες (ήδη τους εξελίσσει μόνη της με το όνομα TAG Heuer) είτε να χρησιμοποιήσει κινητήρες Honda (ήδη η ιαπωνική εταιρία δίνει στην θυγατρική της RedBull την Toro Rosso.)
Ήταν και το πρώτο μονοθέσιο που έκανε και shakedown στο Silverstone με τον συμπαθέσταστο Ντάνιελ Ρικιάρντο να κάνει περίπου 100 χιλιόμετρα και με φήμες να λένε ότι πρόλαβε και είχε έξοδο.(Δεν έχω δει κάποια φώτο ή βίντεο).

Η μεγάλη επιστροφή της Alfa Romeo είναι γεγονός. Μετά από 33 χρόνια η ιταλική φίρμα που έβγαλε τους 2 πρώτους πρωταθλητές στην f1 και γεννήθηκε η ομάδα θρύλος της F1 είναι εδώ μέσω της Sauber και με πολύ στενή συνεργασία με την Ferrari. Ο χρωματισμός του μονοθέσιου είναι μπορντό-άσπρο και το logo της εταιρίας να δεσπόζει στο κάλυμμα του κινητήρα ο οποίος θα είναι ίδιος με την Haas & Ferrari. Αναμένουμε να είναι πολύ καλύτερη από το περυσινό χάλι, με το Charles Leclerc (Ferrari Academy και φανατικό υποστηρικτή του υπογράφων) και τον Marcus Ericcson να είναι το οδηγικό δίδυμο για το 2018. 

Τελευταία (για την ώρα) η Renault RS18 παρουσίασε το δικό της μονοθέσιο με την ομάδα να κάνει λόγο για ένα μονοθέσιο που ίσως μπορεί να την φέρει και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου αλλά από ότι λένε οι insiders είναι καλό μονοθέσιο που θα έχει την Renault μέσα στην τετράδα. 





Εν αναμονή λοιπόν των υπόλοιπων παρουσιάσεων και κυρίως των περυσινών πρωταγωνιστών να παρουσιάζονται την ίδια μέρα (22/02) για να φτάσουμε στις χειμερινές δοκιμές και να πάρουμε μια πρώτη γεύση για το τι θα δούμε φέτος.

ΥΓ. Θα έγραφα και για το ελληνικό πρωτάθλημα αλλά έχω απογοητευθεί τόσο με το χάλι που επικρατεί στις τάξεις της ομοσπονδίας,  με αγώνες να ακυρώνονται ήδη (Αττικό Ραλλύ) και άλλους να αλλάζουν ημερομηνίες. Κρίμα για όσους οδηγούς επενδύουν σε αυτοκίνητα γιατί η ανικανότητα όλων όσων διοικούν το ελληνικό motorsport είναι τεράστια.

ΥΓ1. Ξαφνικά όλα τα κανάλια έβγαλαν ένα μικρό Ιαβέρη μετά το ατύχημα του Ηλία Βρεττού. Αυτά να τα λέτε καθημερινά όχι μόνο όταν έχει ένα ατύχημα κάποιος διάσημος.
Περαστικά στο παληκάρι και την κοπέλα.
Site ειδικού τύπου έγραψε ότι έφταιγε το αυτοκίνητο (Fiat 500) που οδηγούσε η κοπέλα για το ατύχημα και τον τραυματισμό αυτών. Εύχομαι να σας τρελάνουν στις μηνύσεις οι Ιταλοί.

Εις το επανιδείν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου